دانلود انواع نرم افزار

دانلود انواع نرم افزار اندروید و کامپیوتر

دانلود انواع نرم افزار

دانلود انواع نرم افزار اندروید و کامپیوتر

دریافت
حجم: 11.3 مگابایت
توضیحات: نرم افزاری برای تبدیل فایل Bigasoft Total Video Converter یا BTVC نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن فایل های ویدئویی و صوتی خود را به فرمت هایی نظیر AVI, Xvid, DivX, H.264, MP4, 3GP, MKV, WMV, RM, FLV, MOV تبدیل کنید. این برنامه محدوده ی وسیعی از فرمت های ویدئویی و صوتی را پشتیبانی می کند و حتی قادر است فایل های صوتی و تصویری شما را جهت پخش بر روی دستگاه هایی mobile phone, mp4 player, personfal computer, television و سازگار با آن ها تبدیل کند که مناسب برای دانش آموزان هشتم هم می باشد.

Bigasoft-Total-Video-Converter

دریافت
توضیحات: آموزش کامل نصب و فعالسازی برنامه

نظرات  (۴۴)

اصلاً نصب نمیشه 

لطفاً بگین چجوری نصب میشه

پاسخ:
فایل Pdf آموزش نصب و فعالسازی برنامه تو پست هس دانلود کن

سلام. ممنون از  سایت خوبتون. برنامه ی  خوبیه

۱۶ خرداد ۹۸ ، ۰۱:۳۱ پریسا نامجو
ممنون
واقعا خوشم اومد و خیلی ممنونم از سازندش دمتون گرم
یه حرفایی هم دارم با اونایی که بلد نیستن دانلود و نصب کنن و اونایی که نمیدونن وقتی برا اولین بار وارد برنامه میشن...برا دانلود رو دریافت کلیک میکنید و هر وقت دان شد یه فایل winrar میاد که دو تا گزبنه داره یکی علامتش سه تا نقطس(...) و یکی پوشست.میری تو پوشه و برا نصب دکمه setup رو میزنی بعد که رفتی تو برنامه توتا کادر رو باید پر کنی . اونارو نمیشه از خودت پر کنی باید دوباره بری تو فایل winrar و همون پوشه رو انتخاب کنی بعد فایل serial رو انتخاب میکنی و از اونجا دوتا کادری رو که برات اومده بود پر میکنی....../....../......باتشکر
پاسخ:
سلام و ممنون از نظر خوبت خیلی ها مشکل داشتن تو نصب کامل این برنامه مطمئنم که با خوندن نظر تو مشکلشون حل میشه
من نر افزار را نصب کردم ولی اولش یک صفحه میاد و من نمی دونم چی بزنم شما بگید چی بزنم کمکم کنید ممنون
پاسخ:
با سلام حتما کد سریال را می خواد که باید وارد کنی ساده است کدش تو فایل دانلود  شده است .
salam
پاسخ:
hi 
سلام چطوری دانلود کنم؟

روی تلفن همراه هم نصب میشه؟


پاسخ:
سلام با کلیک بر روی گزینه دریافت به صورت خودکار دانلود میشه . خیر برنامه مخصوص کامپیوتر می باشد .
عجله کنید
سریالش چیه
پاسخ:
با سلام درون فایل دانلود شده سریالش موجوده یه فایل انگلیسی متنی به نام :serial
aallii
با تشکر فراوان از شما
پاسخ:
سلام ممنون

برنامه رو دانلود کردم ولی نصب نمیشه رو لب تاپ


سلام چه جوری برنامه رو دانلود کنم
سلام من کلاس هشتم هستم و خیلی عالی بود.
مرسی
پاسخ:
خواهش میکنم خوشحالم که کمکتون کرد
خیلییی بد   باز نمیشه
پاسخ:
برنامه باز نمی شه یا فایل دانلود
خوب
پاسخ:
ممنون
سلام فایل دانلود شده اصلا باز نمی شود

پاسخ:
از برنامه rar استفاده کنید
ممنون دستت درد نکنه
پاسخ:
خواهش می کنم
ممنون از سایت خوبتون
پاسخ:
خواهش میکنم
اینکه دانلودشم زوریه
مرررررررررررررررررررررررررر30
پاسخ:
ممنون
ببخشید ولی چه طوری نصبش کنم؟؟؟؟
پاسخ:
سلام نصبش آسونه فایل آموزش نصب هس دانلود کن


با عرض سلام و خسته نباشید

میخواستم ببینم من دانلود کردم ولی ورد باز شد.

سلام اقا ریجسترش کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
سلام. توی فایل دانلود شده فایلی است به نام serial
خیلی خوبه ممنونم

پاسخ:
ممنون
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۳۸ امیرحسین پورمحمد
عالیه
پاسخ:
ممنون
سلام ممنون تازه دانلواد کردم  امید وارم برنامه های خوبی منشر کردی
پاسخ:
سلام همینطوره ممنون

سلام خسته نباشید
امیدوارم عالی باشید
راستی دستتان درد نکنه خیلی خوف بود
مر30
پاسخ:
سلام ممنون از نظر خوبتون
ممنون از راهنما یی تون

پاسخ:
سلام خواهش میکنم

سلام  دستتون درد نکنه خیلی خوبه

پاسخ:
سلام خواهش میکنم
کدش کجاست
سریع بگید
پاسخ:
توی فایل دانلود شده است به نام serial
ایول عالی بود ni3

پاسخ:
ممنون
پخش نمی شه یه پنجره کیاد باید اونجا چی بنویسم ؟<پاسخ بدید سریع ممنون>
پاسخ:
یه کد میخواد توی فایل دانلود شده است به نام serial
دانلود نمی شه
پاسخ:
دوباره سعی کنید.
سلام خیلی خوب بود با همون عالیه تو کار و فناوری هشتم به دردم خورد ونمرم 20 شد مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
خواهش میکنم خوشحالم که به دردتون خورد
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۰:۵۱ حسین حاتمی
سلام ممنون از زحماتتون خیلی ممنون
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
خیلی خوب بود ،شماره سریال کجاست؟
پاسخ:
سلام ممنون شماره سریال داخل همان فایلی که دانلود کردی به نام Serial
عالیه همونی که  می خو استم


پاسخ:
ممنون
VERY GOOD

پاسخ:
thanks
دستت درد نکنه
پاسخ:
ممنون
سلام کد مجوز چیه
پاسخ:
سلام اگه سریال یا کد می خواد داخل پوشه که دانلود کردی فایلی به نام سریال به انگلسیی ( Serial)وجود داره داخلش سریال یا کد هست بعد تو برنامه هرجا که کد یا سریال می خواد کپی کن
بدرد نمیخورد
پاسخ:
بدرد که میخوره ولی شاید بدرد شما نخورده/:
من تازه دانلود کردم امیدوارم خوب باباشه.
پاسخ:
ممنون از نظرتون من هم امیدوارم که به دردت بخوره

عالیه

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی